faq.jpg
FAQ Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników!

Konto użytkownika

Nie pamiętam swojego hasła - jak mogę je zmienić?

Aby zmienić zapomniane hasło należy kliknąć link „Nie pamiętam hasła” na stronie logowania a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.

Nie mogę się zalogować na swoje konto. Co mogę zrobić?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji przypomnienia hasła na stronie logowania a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami. W innym przypadku możesz się skontaktować z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie.

Gdzie mogę zmienić swoje dane osobowe?

Swoje dane osobowe możesz zmienić edytując swój profil. W tym celu kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Edytuj profil”.

Gdzie mogę dodać nowe przypomnienia o świętach, okazjach lub wydarzeniach moich znajomych?

Takie przypomnienia możesz stworzyć w Przypominajce która znajduje się w twoim profilu („Mój profil”). Aby to zrobić kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Przypominajka”.

Czy rejestracja w serwisie jest bezpłatna?

Tak. Rejestracja w serwisie 100lat.pl zawsze będzie bezpłatna.

Jak dodać nowe osoby do książki adresowej?

Aby dodać osobę do książki adresowej kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Kontakty”. Tam wybierz „Dodaj nowy kontakt”. Uzupełnij dane i na końcu kliknij „Zapisz”. Możesz również poprosić kogoś aby sam wpisał się do twojej książki. W tym celu zamiast „Dodaj nowy kontakt” kliknij „Zaproś znajomych”. Następnie skopiuj i wyślij im specjalny link lub wybierz udostępnienie na portalu społecznościowym. Znajomi sami uzupełnią swoje dane i pojawią się w twojej książce adresowej.

Gdzie znajdę swoje wysłane kartki?

Całą historię zamówienia sprawdzisz w zakładce „Zamówienia” w swoim profilu. W tym celu kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Zamówienia”.

Jak mogę zmienić awatar?

Aby zmienić awatar kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Edytuj profil”. Tam masz pole z opisem „Avatar”. Kliknij „Wybierz plik” i wybierz plik ze swojego komputera. Kliknij „Otwórz”. Na sam koniec kliknij na samym dole „Zapisz ustawienia”. Pamiętaj o ograniczeniach wielkości pliku! Są one opisane pod polem wyboru pliku z komputera.

Jak zaprosić znajomych, aby wpisali się do mojej książki adresowej?

W tym celu kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Książka adresowa” a następnie kliknij przycisk „Zaproś znajomych”. Będziesz miał specjalny link który możesz umieścić na portalu społecznościowym lub wysłać komuś mailem.

Co to jest przypominajka i jak mogę z niej skorzystać?

Przypominajka to po prostu przypomnienia wysyłane na twój email. Aby z niej skorzystać kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Przypominajka”. Masz tam zakładki „Lista urodzin i Imienin” oraz „Twoje przypomnienia”. Do listy urodzin i imienin możesz zarówno dodać osoby ręcznie (Przycisk „Nowe powiadomienie”) jak i wysłać im specjalny link (Przycisk „Dodaj wiele”) aby zrobiły to za Ciebie. Zasada jest podobna jak przy korzystaniu z książki adresowej. Aby dodać coś do listy przypomnień niestandardowych należy kliknąć zakładkę „Twoje przypomnienia”. Tam klikamy „Nowe przypomnienie” i uzupełniamy pola. Na koniec klikamy „Zapisz”.

W celu edycji przypomnienia klikamy „Edytuj” obok na liście przypomnień. Podobnie usuwamy przypomnienie.

Transakcje

Jak doładować konto w serwisie?

W prawym górnym rogu, pod saldem konta, znajduje się przycisk „Doładuj konto”. Klikamy w niego. Na stronie która się pojawi wpisujemy kwotę doładowania a następnie klikamy „Doładuj”. Przejdziemy na stronę płatności gdzie dokańczamy proces. Po prawidłowym przejściu procesu wrócimy na stronę a nasze konto zostanie doładowane.

Gdzie mogę sprawdzić historię transakcji?

Aby sprawdzić historię transakcji kliknij swoją nazwę użytkownika która jest w prawym górnym rogu strony a następnie wybierz „Mój profil”. Później przejdź do zakładki „Transakcje”.

Jak użyć kuponu rabatowego?

Kod kuponu rabatowego wpisujemy w koszyku w pierwszym kroku. Miejsce na wpisanie go znajduje się pod listą zamówionych kartek po lewej stronie obok podsumowania zamówienia. Wpisujemy kod i klikamy strzałeczkę obok.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

Zasada płatności za wysyłkę kartek jest naprawdę prosta!

W podsumowaniu koszyka (etap 2) wyświetlimy Ci dwie dostępne opcje realizacji płatności:

  1. Opłać zamówienie korzystając ze środków posiadanych w serwisie
  2. Opłać zamówienie za pomocą nowego przelewu (realizacja przelewu odbywa się za pomocą sposobów dostępnych na platformie Przelewy24) - opcja pomija Twoje saldo w serwisie.

Zachęcamy do korzystania z płatności pre-paid, czyli znanego wszystkim doładowywania konta przed zrealizowaniem akcji czy zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w cenniku

Jakie są formy płatności za zamówienie?

W tej chwili oferujemy płatności PrePaid (doładowanie konta i płatność za pomocą zgromadzonych środków) oraz płatności online (karta kredytowa, przelew, szybki przelew). Więcej informacji znajduje się w cenniku.

Kreator kartek

Jakie typy kartek mogę wysyłać?

W serwisie posiadamy następujące typy kartek:

  • kartka elektroniczna darmowa
  • kartka elektroniczna premium
  • pocztówka (drukowana 2-stronna bez koperty)
  • kartka (drukowana z kopertą 2-stronna)
  • duża kartka (drukowana z kopertą 4-stronna)

Jak zaprojektować kartkę drukowaną?

Możesz to zrobić korzystając z naszego kreatora. Na początek jednak wybierz odpowiedni wzór kartki, sprawdź czy ma opcję kartki drukowanej i wybierz ją. Później nasz kreator poprowadzi Cię przez wszystkie kroki.

Ile kosztuje wysłanie poszczególnych typów kartek?

Aktualne ceny kartek znajdują się w cenniku. Link do niego znajduje się zarówno w górnej części strony jak i w stopce.

Czy do kartki mogę dołączyć własne zdjęcie lub życzenia?

Jasne że tak, do tego masz nasz specjalny kreator.

Inne

Znalazłem błąd – co robić?

Nie uważamy się za nieomylnych. Jeśli znalazłeś błąd na naszej stronie, bądź masz jakieś sugestie lub uwagi odnośnie serwisu to napisz do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy. Link do niego znajdziesz w stopce serwisu bądź w menu na samej górze.

Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytane.

W takim wypadku napisz do nas poprzez formularz kontaktowy a chętnie odpowiemy na każde twoje pytanie.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami - przejdź do kontaktu